2 лютого на засіданні КМУ було затверджено Постанову №72 про внесення змін щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі.
Нагадаємо, що Законом від 5 лютого 2021 року №1217-ІХ запроваджено ведення трудових книжок в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, врегульовано механізм підтвердження наявного стажу роботи для укладення трудового договору, призначення пенсій та інших цілей передбачених законодавством. В зв’язку з цим потребують приведення у відповідність і інші нормативно-правові акти.
Тому КМУ й затвердив таку постанову, яка стосується обліку трудової діяльності працівників бюджетних установ. З текстом проекту можна ознайомитись за посиланням.
Зокрема, нею пропонується внести зміни до деяких нормативно-правових актів, якими передбачено посилання на документи для визначення стажу роботи, який дає право на нарахування надбавки (доплати) за вислугу років.
Зміст таких змін простий: дані з реєстру застрахованих осіб, який веде ПФУ на підставі «зарплатної» звітності, поданої роботодавцем, дорівнюються за їх значенням до даних з паперових трудових книжок. Інакше кажучи, електронна та паперова трудові книжки матимуть рівну доказову силу не лише за КЗпП, а і за підзаконними нормативними актами.
Зазначені зміни торкнуться наступних нормативно-правових актів:
- Положення КМУ від 20.12.1993 №1049;
- Порядку КМУ від 31.01.2001 №78;
- Порядку КМУ від 14.04.2004 №494;
- Порядок КМУ від 10.08.2004 №1018;
- Порядок КМУ від 22.01.2005 №84;
- Порядок КМУ від 25.07.2007 №972;
- Порядок КМУ від 29.12.2009 №1418;
- Порядок КМУ від 03.10.2012 №903;
- Порядок КМУ від 09.12.2015 №1026;
- Порядок КМУ від 09.12.2015 №1090;
- Порядок КМУ від 21.06.2017 №435;
- Порядок КМУ від 29.12.2018 №686;
- Порядок КМУ від 09.10.2020 №935;
- Порядок КМУ від 23.12.2020 №1307.
***