• Посилання скопійовано

Отримання ідентифікаційного коду нерезидентом

Які документи потрібно надати для отримання ідентифікаційного коду нерезидентом України?

Реєстрація фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків (далі — Державний реєстр) здійснюється відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків, затвердженого наказом ДПАУ від 17.12.2010 р. №954 та зареєстрованого у Мін’юсті України 29.12.2010 р. за №1388/18683 (далі — Положення).

Згідно з Положенням фізична особа незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка фізичної особи — платника податків (далі — Облікова картка) та яка не включена до Державного реєстру, зобов’язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати відповідному органу державної податкової служби Облікову картку за ф. №1ДР, яка водночас є заявою для реєстрації у Державному реєстрі, та пред’явити документ, що посвідчує особу та містить необхідні для реєстрації реквізити, а саме: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство.

Для реєстрації іноземців та осіб без громадянства додатково подається засвідчений у встановленому законодавством порядку переклад українською мовою паспортного документа іноземця чи особи без громадянства.

Фізична особа подає Облікову картку до органу ДПС за своїм місцем проживання, а фізична особа, яка не має постійного місця проживання в Україні, — до органу ДПС за місцем отримання доходів або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування.

Фізичні особи — іноземці та особи без громадянства подають Облікову картку до органів ДПС в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.

Реєстрація фізичної особи у Державному реєстрі здійснюється протягом 10-ти робочих днів від дня подання до органу ДПС Облікової картки. За зверненням фізичної особи орган ДПС видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі. У такому документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Враховуючи вищевикладене, для подання Облікової картки та отримання документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, іноземний громадянин пред’являє паспортний документ, який містить прізвище, ім’я, по батькові, дату народження, місце народження, місце проживання (країна, область, район, населений пункт) та засвідчений переклад українською мовою паспортного документа.

Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до Положення реєстрація у Державному реєстрі іноземців та осіб без громадянства здійснюється після виконання вимог Правил в’їзду іноземців та осіб без громадянства до України, їхнього виїзду з України і транзитного проїзду через її територію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.95 р. №1074 (зі змінами).

 

Рубрика: Оподаткування/Загальні положення

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Загальні положення»