• Посилання скопійовано

«Неприбуткові організації» 05(69) | 25.07.2024 р.

Шістдесят дев'ятий лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам

«Неприбуткові організації» 05(69) | 25.07.2024 р.
Це – вже шістдесят девʼятий  (пʼятий у 2024 році та девʼятнадцятий під час війни) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно неприбутковим організаціям і установам. З моменту написання попереднього листа минуло більше ніж місяць, і нам є про що розповісти. А саме:
  • розкажемо,  чи можна приватному закладу освіти перебувати у статусі неприбуткових;
  • зазначимо, що Уряд запустив доступні кредити для придбання генераторів ОСББ та ЖБК;
  • зʼясуємо, що буде профспілці  у разі незміни даних про керівника в ЄДР;
  • розповімо, як громадському обʼєднанню отримати власну символіку;
  • визначимося, як заповнити запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій.
Гарного вам читання!

Перебування приватного закладу освіти у статусі неприбуткових: чи можливо?

Черкаські податківці зауважили: якщо приватний заклад освіти здійснює навчання шляхом надання освітніх послуг на платній основі, а також інші види діяльності, спрямовані на отримання прибутку, такий заклад освіти не може мати статус неприбуткової організації.

Уряд запустив доступні кредити для придбання генераторів ОСББ та ЖБК

Програма працюватиме у комбінації із програмою «ГрінДІМ». ОСББ та ЖБК в рамках цієї програми зможуть отримати до 70% вартості проєкту після його облаштування. 
Для того, щоби скористатись державною програмою пільгового кредитування "Доступні кредити 5-7-9" керівництво ОСББ чи ЖБК має подати заявку до одного із 46 банків, які співпрацюють з державою за програмою "Доступні кредити 5-7-9" та надати пакет необхідних документів, встановлених банком. 
Програма пільгового кредитування для ОСББ та ЖБК запрацювала з 20 липня. Про це ми писали тут.

Профспілка не змінила дані про керівника в ЄДР: які наслідки?

Виходячи з приписів ст. 35 Закону про державну реєстрацію юридичних осіб, відповідальність за неподання відомостей для державної реєстрації, що підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру про зміну керівника/членів керівного органу або відомостей про таких осіб, не передбачено.
Однак незважаючи на відсутність відповідальності за неподання відомостей,  наслідком таких дій може бути визнання рішень керівника або керівного органу профспілки недійсними перед третіми особами. Про це ми писали тут.

Як громадському обʼєднанню отримати власну символіку?

Громадське обʼєднання зі статусом юридичної особи може мати власну символіку, яка підлягає державній реєстрації. Для цього необхідно подати заяву разом з низкою документів до Міністерства юстиції України.
КРОК 1: Визначити вид символіки: емблема та/або прапор та підготувати її зображення та опис.
КРОК 2: Провести засідання/збори уповноваженого органу організації (наприклад, правління громадського обʼєднання) та затвердити символіку.
КРОК 3: Підготувати пакет документів для державної реєстрації символіки.
КРОК 4: Подати пакет документів до Міністерства юстиції України для державної реєстрації символіки.
КРОК 5: Отримати рішення про державну реєстрацію символіки.
Подати документи можна у такий спосіб:
  • особисто або через уповноваженого представника (подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження);
  • поштою (справжність підпису заявника на заяві про державну реєстрацію символіки повинна бути нотаріально засвідчена).
Про це ми вказували ось тут.

Як заповнити запит про отримання витягу з Реєстру неприбуткових установ та організацій?

Тернопільські податківці підкреслили, шо у Запиті повинні бути заповнені такі реквізити:
  • найменування контролюючого органу, до якого подається Запит;
  • код неприбуткової організації згідно з ЄДРПОУ;
  • найменування неприбуткової організації;
  • місцезнаходження неприбуткової організації;
  • контактні номери телефонів;
  • спосіб отримання витягу;
  • прізвище, ім’я, по батькові керівника неприбуткової організації та його підпис;
  • дата;
  • печатка (за наявності).
Запит обов’язково має бути підписаний керівником або особою, що має право підпису документів неприбуткової організації, із зазначенням дати.
При створенні Запиту (ідентифікатор форми J1305001) в Електронному кабінеті передбачено автоматичне заповнення форми Запиту реєстраційними та обліковими даними платника.

Наразі це все.
Більше новин щодо діяльності неприбуткових установ читайте тут, а консультацій – ось тут.

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

 

Автор: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Тематичні розсилки/Неприбуткові організації

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Неприбуткові організації»