• Посилання скопійовано

Підприємець, у якого є наймані працівники, повинен вести кадрове діловодство

Підприємець, який використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів, передбачених законодавством про працю

Підприємець, у якого є наймані працівники, повинен вести кадрове діловодство

Як роз'яснило Держпраці, у розумінні діючого законодавства про працю, фізична особа-підприємець, яка використовує найману працю, є роботодавцем (або власником підприємства), а отже на нього покладається обов’язок щодо ведення всіх документів передбачених законодавством про працю, а саме:

  • відомості про нарахування та виплату заробітної плати найманим працівникам,
  • журнал реєстрації наказів,
  • журнал обліку руху трудових книжок працівників та вкладишів до них,
  • табелі використання робочого часу працівників,
  • належно затверджений графік відпусток найманих працівників,
  • посадові інструкції для найманих працівників та ін.

На підставі: Державна служба з питань праці

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»