Усі новини і статті автора Бикова Ганна
Новин і статей: 951
- Оскільки Мінекономіки традиційно не оприлюднило норми тривалості робочого часу на 2027 рік, ми, так само традиційно, порахували їх самі. І ділимось з вами результатами в двох варіантах: із урахуванням воєнного стану і без ньогоАналітика02.10.202610 1566
- Попри відсутність порядку заповнення звіту, роботодавці повинні визначити, чи виконали вони норматив працевлаштування осіб з інвалідністю, і якщо ні – сплатити внесок. У статті розповідаємо, як це зробити за ІІІ квартал 2026 рокуАналітика02.10.202646 06613
- Як складати табель обліку використання робочого часу? Які норми робочого часу використовувати? Як показати в табелі тих, хто був у відпустці або на лікарняному? Як відмічати вихідні та прогули? Про все це і багато іншого читайте далі у нашій статтіАналітика01.10.20266 713
- Інформація про чисельність призовників, військовозобов’язаних та резервістів вноситься до Відомості оперативного обліку (додаток 12 до Порядку №1487), яка зберігається разом із Списками персонального військового обліку. Про її складання розповімо далі у статтіАналітика01.10.20262 378
- Проєкт Держбюджету-2027 внесено до ВРУ і ми знаємо запланований розмір мінімальної зарплати на 2027 рік - він дорівнюватиме 9546 грн на місяць. Розглянемо у статті, як це вплине на критерії критичності та розмір зарплати заброньованих працівників у 2027 роціАналітика30.09.202637 110
- До 1 жовтня 2026 року юрособам слід перевірити, чи не прийшов час пройти чергове (раз на 5 років) підвищення кваліфікації тим працівникам, які відповідають за ведення військового обліку, у наступному, 2027 році. Що і кому слід зробити – читайте у статтіАналітика29.09.202615 4086
- Якщо у вас на підприємстві працюють «чорнобильці» і ви плануєте отримати з бюджету компенсацію на оплату їх додаткової відпустки у 2027 році, вам треба до 30 жовтня 2026 року подати до ПФУ пакет документів. Серед них має бути і графік цих відпусток!Аналітика22.09.20264 775
- Чи повинні ФОПи та юрособи подавати Звіт про внески на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю, якщо в них працює до 7 працівників включно? Це питання цікавить зараз усіх роботодавців. Розглянемо у статті, що каже законАналітика21.09.202623 1367
- Додаток Д5 містить основні кадрові дані щодо працівників – щодо їх прийняття на роботу і звільнення, щодо переведення на іншу посаду та надання декретних відпусток тощо. Покажемо на прикладах, як його скластиАналітика21.09.20265 431
- Відомості з додатку Д1 до Єдиної звітності з ЄСВ, ПДФО та ВЗ – це основа для складання Податкового розрахунку цього звіту. Те, що в ньому наводиться загальними цифрами, у додатку Д1 зазначається персоніфіковано. Докладніше про це на 10 прикладах в нашій статтіАналітика18.09.20267 4552
- Мінфін затвердив форму Звіту про нарахування, обчислення та сплату внеску на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю. Він набрав чинності з 25.09.2026 р., тож, подаватиметься до 9 листопада за 1, 2 і 3 квартали 2026 р. Як його складати, читайте у статтіАналітика16.09.202623 83530
- При кожній виплаті зарплати роботодавець повинен виконати обов’язок, яким часто нехтують: повідомити працівників про суми, які належать їм до виплати. Між тим, зробити це дуже просто. Яких правил при цьому дотримуватись, дізнайтесь з нашої статтіАналітика14.09.20269 493
- Зміни до Порядку №1487, внесені Постановою КМУ №812, встановили обов’язок щорічного звіряння Списків з ТЦК, навіть якщо до графіку звіряння, затвердженого місцевими радами, юрособа не потрапила. З ТЦК поза адресою підприємства звіритись треба до 1 грудняАналітика11.09.20264 9432
- Уряд розділив сигнали тривоги за їх рівнями. Тепер в нас два рівня загрози: червоний і жовтий (тобто підвищений і звичайний). Кожен з них має власні обмеження для ведення бізнесу. Розглянемо нові правила, що діють з 4 вересня завдяки Постанові КМУ №1092Аналітика08.09.20269 0782
- За якою формою та правилами складати табель обліку використання робочого часу? Як показати в табелі тих, хто був у відпустці або на лікарняному? Як відмічати вихідні та зміни? Про все це і багато іншого читайте у статтіАналітика01.09.20268 558
- Завдяки змінам, внесеним постановою КМУ №1047, працівники, які виконують працю (службу) на ТОТ або на ТБД, не включаються до розрахунку нормативу працевлаштування осіб з інвалідністю. Формально – з 28 серпня 2026 р., але фактично зміна застосовується з 1 січняАналітика28.08.20263 058
- Повідомляти ТЦК про прийняття/звільнення військовозобов’язаних працівників слід і після 13 серпня. Але зараз це можна зробити двома шляхами, з яких базовим став електронний (за допомогою Порталу Дія). Чи буде штраф, якщо не подавати паперове Повідомлення?Аналітика25.08.202634 72318
- Створили нове робоче місце, прийняли працівника, але не знаєте, як відобразити його в новій формі єдиної «зарплатної» звітності? В яких випадках важливо зазначити, що місце роботи нове і які пільги це дає роботодавцю? Читайте про це в нашій статтіАналітика21.08.20264 4991
- Об'єднану звітність з ЄСВ, ПДФО та ВЗ за новою формою юрособи вперше подають за липень 2026 року. Зараз розглянемо, як виправляти помилки в новій місячній формі звітності. Окремо розповімо і про долю помилок у місячних звітах, які раніше подавали ФОПАналітика14.08.20269 2565
- Це питання зараз турбує багатьох роботодавців, які не хочуть витрачати час на отримання нових рішень про критичний статус, а бажають подовжити дію старого, подавши мінімальний пакет документів. На жаль, законодавчого рішення цієї проблеми немає07.08.20262 092
- Що таке податкова накладна, за якою формою вона складається, які має обов’язкові реквізити? Як застосовуються правило «першої події» і та «касовий метод»? Як ПН складається в різних випадках і які штрафи за несвоєчасну реєстрацію? Читайте відповіді у статтіАналітика07.08.202613 5061
- Якщо у вас є діюче рішення про встановлення критично важливого статусу, і в ньому зазначена дата дії пізніше 1 вересня – у вас є шанс підтвердити цей статус та продовжити дію цього рішення до 10 серпня 2026 р. Як це зробити, розповімо далі у статтіАналітика31.07.202613 754
- В які строки подавати інформацію, якщо дані військового обліку працівника змінилися? Про що саме повідомляти? До якого ТЦК та за якою формою? Яка відповідальність за неподання інформації про зміну облікових даних до ТЦК? Читайте у статтіАналітика30.07.202613 9814
- У першій частині статті ми розглянули загальні правила складання декларації з податку на прибуток за 1 півріччя 2026 року: її форму, строки і шляхи подання тощо. Тепер розглянемо, як вона складається, рядок за рядкомАналітика30.07.20264 846
- За перше півріччя 2026 року платники податку на прибуток подають декларацію ще за старою формою (в редакції наказу Мінфіну №371). У статті нагадаємо, як її скласти та подавати, та коли треба буде подавати декларацію за оновленою формоюАналітика29.07.20267 104

