Луцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області, звертає увагу, що на підставі Кодексу законів України «Про працю», якщо директор чи керівник є найманою особою на підприємстві, заробітну плату йому необхідно нараховувати і відповідно, здійснювати нарахування та утримання єдиного соціального внеску, утримання податку з доходів фізичних осіб в загальному порядку та подавати звітність до органів фіскальної служби.
Наголошуємо, що не проведення нарахування заробітної плати найманим працівникам та відповідно несплата обов’язкових податків та внесків – це перш за все неможливість отримання працівниками підприємства соціальних гарантій.
Несплата єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податку з доходів фізичних осіб негативно впливає на фінансове становище підприємств.
Відповідно до вимог Податкового кодексу України та Закону України від 08.07.2010 року №2464 – VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» на суму боргу нараховується пеня і фінансові санкції, а при сплаті поточних платежів кошти зараховуються в рахунок погашення заборгованості, пені і фінансових санкцій у порядку календарної черговості їх виникнення.
На підставі вищевикладеного, Луцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області наголошує, що у разі виникнення порушення прав найманих працівників, що свідчить про недотримання законодавства керівництвом, вони мають можливість повідомити про це, звернувшись до податкової інспекції.