• Посилання скопійовано

Який порядок оформлення поїздок працівників як службових відряджень?

Лист Мінфіну від 22.03.2013 р. №31-07230-16-27/9358

Який порядок оформлення поїздок працівників як службових відряджень?

Мінфін роз'яснив, що якщо працівник структурного підрозділу, який згідно з трудовим договором (контрактом) є місцем його постійної роботи, для виконання службового доручення їде до іншого підприємства або до іншого структурного підрозділу свого підприємства, розташованих в іншому населеному пункті, така поїздка може бути оформлена як службове відрядження. При цьому повинні бути дотримані всі вимоги направлення у таке відрядження - виданий відповідний наказ про відрядження, виплачені добові за час перебування у відрядженні, вартість проїзду до місця призначення й назад та витрати по найму жилого приміщення в порядку і розмірах, встановлених законодавством.

Якщо в рамках виконання своїх безпосередніх обов'язків працівник виконує роботу, яка передбачає постійне здійснення поїздок на підвідомчій йому території, то такі поїздки не є службовими відрядженнями.

Крім цього, Мінфін зазначив, що рішення щодо оформлення поїздки працівника як службового відрядження приймається керівником виходячи з посадових обов'язків такого працівника, мети поїздки тощо.

 

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»