Держпраці у Дніпровському регіоні нагадує, що відповідно до пп. 4.3 Інструкції №58 визначено, що у разі смерті працівника трудова книжка видається на руки його найближчим родичам під розписку або надсилається поштою на їх вимогу.
Для отримання трудової книжки померлого працівника родичі повинні надати свої документи:
- паспорт;
- документ, що підтверджує родинний зв’язок з померлим (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, тощо);
- письмову заяву з копіями документів (засвідчені в установленому законодавством порядку), що підтверджують родинний зв’язок і місце реєстрації заявника.
***
Читайте також:
- Трудові відносини під час війни: аналіз Закону №2136
- Зміни до воєнно-трудового законодавства: аналіз від редакції
- Працівника поранено або загинув внаслідок бойових дій: які наслідки для роботодавця?
- Президент підписав закон про додаткові трудові правила на час війни
- Деякі особливості трудових відносин під час війни