• Посилання скопійовано

Правонаступництво у трудових відносинах: прийнято за основу законопроєкт

За законопроєктом №8244 правонаступництвом у трудових відносинах вважається продовження трудових відносин з працівниками у разі зміни власника підприємства, його реорганізації. ВРУ його підтримала у І читанні 2 травня

Правонаступництво у трудових відносинах: прийнято за основу законопроєкт

Нагадаємо, що у листопаді 2022 року на сайті ВРУ зареєстровано законопроект №8244, який спрямований на приведення національного законодавства про працю у відповідність до положень Директиви Ради № 2001/23/ЄС від 12.03.2001 про наближення законодавств держав-членів, що стосуються охорони прав працівників у випадку передачі підприємств, бізнесових структур або частин підприємств або бізнесових структур, щодо встановлення обов’язку роботодавця повідомляти працівникам про зміну власника підприємства.

2 травня 2023 року законопроєкт №8244 було прийнято ВРУ у І читанні. Ним передбачено наступне:

  • правонаступництвом у трудових відносинах вважається продовження трудових відносин з працівниками у разі зміни власника підприємства, установи, організації, реорганізації підприємства, установи, організації (злиття, приєднання, поділу, перетворення, виділу);
  • правонаступництвом у трудових відносинах між працівниками та фізичною особою, яка використовує найману працю, вважається продовження трудових відносин з працівниками у разі зміни власника майна чи його частин;
  • у разі такого правонаступництва трудові відносини працівників продовжуються з правонаступником;
  • обов’язок роботодавця продовжувати дію трудового договору у разі передачі власником бізнесу або його частин іншій особі;
  • обов’язок роботодавців інформувати працівників та їх представників про:

- дату (орієнтовну дату) та причини правонаступництва;

- економічні, технологічні, структурні наслідки правонаступництва або наслідки аналогічного характеру, які впливатимуть на права працівників;

  • обов’язок правонаступника письмово або в електронній формі надати працівникам та виборному органу первинної профспілкової організації (профспілковому представнику), а в разі відсутності первинної профспілкової організації – вільно обраним та уповноваженим представникам (представнику) зазначену вище інформацію не пізніше ніж до початку дій, які впливатимуть на трудові права та інтереси працівників.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»