• Посилання скопійовано

Як здійснюється аудит е-трудової книжки: розʼяснення від ПФУ

Територіальні фахівці ПФУ ознайомили роботодавців з покроковою інструкцією проведення аудиту відцифрованої трудової книжки. З яких кроків він складається – далі у новині

Як здійснюється аудит е-трудової книжки: розʼяснення від ПФУ

33 слухачі долучились до чергового онлайн-заняття, яке провела сьогодні у Головному управлінні Пенсійного фонду Вінниччини заступник начальника Відділу формування електронних трудових книжок Алла Кононюк. Присутні роботодавці та застраховані особи ознайомились з покроковою інструкцією проведення аудиту відцифрованої трудової книжки.

 

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку?

Увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд» за допомогою: кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або Дія.Підпис.

У лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка»

Натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК»

У вкладці «Скан-копії трудової книжки» – всі скани документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності.

Аудит електронної трудової книжки складається з наступних етапів:

  • Перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо).
  • Перевірка орфографічних помилок при оцифруванні.
  • Перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо: назви роботодавця, змісту відомостей, дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо), дати наказів, номера наказів.

 

Як внести зміни до електронної трудової книжки?

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у разі виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. У разі повторного подання відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п. 6 порядку №11-1 (у редакції постанови ПФУ №8-3). Для цього необхідно:

  • Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України з використанням КЕП;
  • Створити повторне звернення: застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці – у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  • Заповнити екранну форму;
  • Повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»