
Щоб отримати відомості про працівників з Реєстру військовозобовʼязаних, слід перейти на відповідну послугу в «Дії» за посиланням.
Алгоритм дій для отримання послуги
1. Натисніть Отримати відомості, зареєструйтеся або авторизуйтеся в кабінеті громадянина за допомогою електронного підпису юридичної особи.
2. Якщо заяву подає уповноважена особа, вкажіть інформацію про керівника.
3. Перевірте сформовану заяву та підпишіть електронним підписом.
4. Якщо заяву подавала уповноважена особа, заяву повинен підписати керівник підприємства.
5. Стежте за статусом заяви в особистому кабінеті. Повідомлення про результат ви отримаєте на електронну пошту та в кабінет громадянина.
А тепер наведемо найпоширеніші запитання щодо цієї послуги.
Хто може бути уповноваженою особою для отримання відомостей з Реєстру?
Уповноваженою особою є працівник, який авторизувався на порталі «Дія» за допомогою електронного підпису юридичної особи, де вказано ЄДРПОУ компанії. ПІБ керівника береться з ЄДР.
Хто не зможе отримати послугу?
Юридична особа, що припинила свою діяльність;
ФОПи та фізичні особи.
Чи потрібно вносити додаткову інформацію про працівників?
Ні, не потрібно. Дані про юридичну особу підтягуються з ЄДР.
Тобто за поданою заявою надаються відомості з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів щодо осіб, які працевлаштовані в компанії та є в реєстрі.
У працівника є бронювання, але вказано статус «Працевлаштовано за іншим підприємством».
Оператор ТЦК міг неправильно вказати ЄДРПОУ компанії при внесенні бронювання. На факт бронювання це не впливає, працівника заброньовано.
Про яких людей не можна отримати інформацію?
Про особу, що не працевлаштована в вашій компанії;
про особу, щодо якої немає даних у Реєстрі військовозобовʼязаних.
В отриманих відомостях не вистачає даних про когось, хто точно є працівником!
Дані про трудові відносини надходять з ПФУ. Для актуалізації відомостей про працівників скористайтесь порталом електронних послуг ПФУ. У меню оберіть Комунікації з ПФУ – Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) – Повідомлення про зміни в трудових відносинах.
Упродовж двох днів дані оновляться, після цього скористайтеся послугою відомості з Реєстру військовозобовʼязаних ще раз.
Працівника заброньовано офлайн, але у відомостях вказано статус «Не заброньовано».
Це означає, що дані про бронювання ще не внесли до Реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів. Тобто, знову ж таки, треба почекати.
Також ми писали, що користувачі «Дії» повідомляють, що новоприйняті працівники не відображаються у Реєстрі військовозобов'язаних, хоча про те, що їх було прийнято на роботу, повідомлення до ДПС було подане.
Приклад такої ситуації.
Працівника прийнято 10.03.2025. Повідомлення про прийняття подано 07.03.2025, і дані про нове місце роботи вже наявні в Реєстрі застрахованих осіб, який веде ПФУ. Але в Реєстрі військовозобов'язаних дані про такого працівника відсутні.
Що робити?
Фахівці Дії радять подати щомісячну єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за березень і потім знову перевірити дані в Реєстрі військовозобов'язаних. Після опрацювання звітності ПФУ така інформація повинна з'явитися в Реєстрі.