ДФСУ у ІПК від 27.06.2019 р. №2997/6/99-99-13-02-03-15/ІПК зазначає, що у пп. 177.4 ПКУ визначено перелік витрат, безпосередньо пов’язаних з отриманням доходів ФОП від провадження господарської діяльності на загальній системі оподаткування, зокрема, витрати на послуги реклами, прямо пов’язані з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
При цьому, як роз’яснюють податківці, реклама - це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару (ст. 1 Закону №270).
Своєю чергою, спеціальні виставкові заходи - це заходи, які здійснюються з метою просування відповідного товару на ринок, проводяться організовано у певному приміщенні або на огородженому майданчику (у тому числі в місцях реалізації товару) у визначені строки, розраховані на зацікавлених та/або професійних відвідувачів, організатор яких обмежив відвідування заходу тими особами, яким відповідно до законодавства дозволяється продавати товар, що демонструється (ст. 1 Закону №270).
Відповідно до вищезазначеного, податківці доходять висновку, що ФОП на загальній системі оподаткування має право включати до витрат витрати на послуги реклами, які прямо пов’язані з виробництвом товарів, виконанням робіт, наданням послуг за наявності первинних документів.
На нашу думку, згідно з таким висновком до послуг з реклами також відноситься і участь такого підприємця у спеціальних виставкових заходах, на яких здійснюється просування товару або його реклама.
Окрім цього нагадаємо, що такі понесені підприємцем витрати повинні бути в обов’язковому порядку документально підтвердженими та пов’язаними з отриманням доходу.
Детальніше про витрати підприємця–«загальносистемника» читайте у нашій аналітиці.
***
Читайте також: