ДФСУ у підкатегорії 109.06 ресурсу «ЗІР» зазначила, що у разі виходу з ладу РРО, що не підлягає подальшому ремонту, суб’єкти господарювання подають до контролюючих органів:
- заяву про скасування реєстрації РРО разом з довідкою ЦСО про розпломбування такого РРО та повертають реєстраційне посвідчення;
- звіт про використання книг ОРО (РК) за формою №ЗВР-1 та Довідку про використані РК у разі використання розрахункових квитанцій на період виходу з ладу РРО.
При цьому, у разі введення в експлуатацію нового РРО суб’єкт господарювання не повинен проводити через такий РРО суми розрахунків за час роботи з використанням книги ОРО, зареєстрованої на попередній РРО, що не підлягає подальшому ремонту.
***
Читайте також:
Відключення електроенергії або вихід з ладу РРО: дії платника податків;
Перереєстрація та переопломбування РРО: все що потрібно знати
РРО вийшов з ладу: чи відновлювати електронну контрольну стрічку?