• Посилання скопійовано

Отримуємо пальне з цистерни постачальника у бак транспортного засобу: чи є у нас акцизний склад?

Податківці розповіли, чи включати у кількісний критерій акцизного складу (1000 куб. м/10000 куб. м) пальне, яке було отримане у бак транспортного засобу

Отримуємо пальне з цистерни постачальника у бак транспортного засобу: чи є у нас акцизний склад?

Податківці у консультації від 28.03.2019 р. №1299/6/99-99-12-02-02-15/ІПК розповіли, як визначити кількість отриманого пального з метою перевірки критеріїв відповідності приміщень, території та транспортних засобів підприємства  визначенню акцизних складів (чи є вони акцизними складами, чи ні). 

У коментованій консультації податківці розглянули ситуацію: товариство має у власності та використовує при здійсненні власної господарської діяльності водні транспортні засоби (буксири), а також залізничні транспортні засоби (локомотиви), заправлення яких пальним здійснюється  з транспортного засобу (що з 01.07.2019 р. кваліфікуватиметься як акцизний склад пересувний), з якого постачальником пального здійснюється реалізація пального. Тобто заправляння буксирів та локомотивів (отримання пального) здійснюється безпосередньо з цистерни постачальника пального, яка є пересувним акцизним складом, у паливний бак буксиру або локомотиву.

Товариство задає питання, чи включаються ці обсяги пального до складу обсягів отриманого пального в цілях визначення кількісного критерію акцизного складу. А саме, належність до акцизних складів приміщень або території підприємства, у/на яких розташовані ємності для зберігання пального, залежить від обсягів отриманого пального. Цей критерій встановлено в розмірі 1000 куб. м для всіх платників акцизного податку, крім єдинників 4-ї групи та в розмірі 10000 куб. м для платників акцизного податку та єдиного податку 4-ї групи. Докладніше ми розглядали цей момент в нашій аналітиці тут>>

Податківці ствердно відповідають, що при визначенні кількісного критерію 1000 куб. м або 10000 куб. м враховується кількість пального, яка отримується з цистерн постачальників безпосередньо у паливні баки буксирів та локомотивів. При цьому вони зауважують, що при цьому не враховуються лише обсяги пального, отриманого через паливороздавальні колонки в місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримано відповідні ліцензії, але для даної ситуації це не актуально. Отже, все отримане пальне від постачальників враховується при визначенні кількісного критерію акцизного складу.

Додатково зауважимо, що у пп. 14.1.6 ПКУ зазначено, що не є акцизним складом паливний бак як ємність для зберігання пального безпосередньо в транспортному засобі або технічному обладнанні, пристрої. Доходимо висновку, що паливні баки буксирів та локомотивів не є акцизними складами за визначенням.

Отже, якщо у товариства немає приміщення або території, на яких розташовані ємності для зберігання пального, то у такого товариства немає акцизного складу незалежно від кількості отриманого пального. Адже все пальне зберігаєтся у баках буксирів та локомотивів, які не віднесено до акцизних складів. 

 

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Акцизи

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Акцизи»