Це – вже п’ятнадцятий з початку року (і двадцять четвертий загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно податку на додану вартість. З моменту написання попередньої розсилки минуло майже три тижні, і нам є про що розповісти.
Цього разу:
- з’ясуємо, коли при уточненні декларації з ПДВ потрібно заповнювати таблицю 1.1 додатка 5, а коли – ні;
- проінформуємо про створення в Електронному кабінеті сервісу щодо автозаповнення додатків 1, 5 та 6 до декларації з ПДВ;
- наведемо інформацію про направлення на погодження оновлених критеріїв блокування ПН/РК в ДРСУ;
- визначимося, коли за несвоєчасну реєстрацію ПН не буде штрафів;
- розповімо, як нараховувати ПДВ при отриманні авансу за надані послуги нерезиденту;
- …а також поговоримо, як формувати податковий кредит за авансом при придбанні об'єкта фінлізингу.
Гарного вам читання!
***
Уточнюємо ПДВ-декларацію: коли потрібно заповнювати таблицю 1.1 додатка 5, а коли ні?
Тернопільські податківці у своєму роз’ясненні навели два алгоритми щодо уточнення додатку 5 до декларації з ПДВ. А саме:
- якщо уточнюються показники декларації з ПДВ за звітні періоди до червня 2018 року, то таблиця 1.1 додатку 5 не заповнюється;
- якщо уточнюються показники звітності з ПДВ, починаючи з червня 2018 року (II кварталу 2018 року), то таблиця 1.1 заповнюється. Але тільки, якщо виправляються показники, зазначені у такій таблиці.
Автозаповнення рядків та додатків 1, 5 та 6 до декларації з ПДВ – нові сервіси від ДФСУ!
З 23 серпня в Електронному кабінеті реалізовано автозаповнення рядків декларації з ПДВ та трьох додатків до неї ( дод. 1, 5 та 6).
Для автоматичного заповнення рядків декларації з ПДВ та вищезазначених додатків необхідно в приватній частині Електронного кабінету при створенні документа звітності проставити відмітку «заповнити на основі даних ДФС». Після цього на підставі відомостей, внесених в ЄРПН, заповнюються дані рядків декларації з ПДВ та відповідних таблиць додатків 1, 5 та 6.
Про це ми розповідали тут.
Незабаром отримаємо оновлені критерії блокування ПН/РК. Проект Мінфіну на погодженні в ДРСУ
3 липня 2018 року Мінфін направив на погодження до ДРСУ проект наказу «Про затвердження Критеріїв ризиковості платника податку, Критеріїв ризиковості здійснення операцій та Переліку показників, за якими визначається позитивна податкова історія платника податку».
Держрегуляторна служба розглянула його і рішенням від 23.08.2018 р. №361 погодила і обидва Критерії, і Перелік. Тож уже незабаром отримаємо оновлені критерії блокування ПН та РК.
Ознайомитися з проектом наказу Мінфіну можна тут, а про його появу ми повідомляли тут.
Коли за несвоєчасну реєстрацію ПН не буде штрафів?
В індивідуальній консультації від 13.08.2018 р. №3523/6/99-99-15-03-02-15/ІПК податківці вказали, що за порушення термінів реєстрації РК та ПН в ЄРПН штрафи не застосовуються виключно до ПН та РК до них, що не надаються отримувачу (покупцю) та складені на постачання товарів/послуг для операцій, які:
- звільнені від оподаткування;
- оподатковуються за нульовою ставкою.
Тож за несвоєчасну реєстрацію ПН, які не надаються покупцям, але складені на постачання товарів, яке оподатковується ПДВ за ставкою 20%, буде накладатися штраф на загальних підставах.
Окремо в консультації податківці навели розміри штрафів за несвоєчасну реєстрацію ПН. Розмір штрафу становить від 10% до 40% від суми ПДВ залежно від кількості днів, на яку порушено строк реєстрації ПН/РК. Максимальний штраф – 50%. Він застосовується у разі порушення строку реєстрації на 366 і більше календарних днів.
Наостанок – дві аналітики для передплатників
Коли лізинг вважається фінансовим з метою оподаткування? Коли виникають ПЗ та ПК з ПДВ за договором фінлізингу? Яка складова платежу призводить до виникнення ПЗ та ПК? Про це читайте тут.
Як слід визначати ПЗ з ПДВ за послугами нерезиденту, коли першою подією є отримання авансу у валюті? Як складати ПН на таку операцію? Про це ми розповідали ось тут.
***
Наразі це все.
Більше новин, присвячених виключно ПДВ, ви знайдете тут, а консультацій – ось тут.
До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»