• Посилання скопійовано

Запрацював сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів» від ДФСУ

Електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів» від ДФСУ доопрацьований і розпочав роботу

Податківці повідомили, що розпочав роботу доопрацьований електронний сервіс «Реєстрація договорів про визнання електронних документів».

Нагадаємо, що ДФС спрощено процес укладання Договорів, надісланих в електронній формі.

Так, починаючи  з 25.11.2015 року платником укладається один Договір з органом ДФС за основним місцем обліку, який надає право подавати електронні документи до будь-якого органу ДФС, в якому такий платник перебуває на обліку.

Договір, укладений платником до 25.11.2015 з органом ДФС за основним місцем обліку, є чинним з моменту його підписання та діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Договір з органом ДФС за неосновним місцем обліку не укладається.

Для формування та подання Договору розроблено новий електронний формат за кодом J(F)1391004.

 

 Новини на тему >>

Джерело: Державна фіскальна служба України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»