• Посилання скопійовано

Кабмін вирішив, які витрати відшкодовувати держслужбовцям у зв’язку з відкликанням з відпустки

Кабмін затвердив Порядок відшкодування непередбачених витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням з щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток. Порядок набирає чинності з 1 січня 2013 року одночасно з новим Законом про держслужбу.

Так, у разі непередбачених витрат у зв’язку з відкликанням з відпустки держслужбовцю відшкодовуються:

1) у разі відкликання його до виїзду на відпочинок, лікування:

втрати, пов’язані з поверненням квитків;

втрати, пов’язані з розірванням цивільно-правових договорів з організації відпочинку, лікування;

втрати, пов’язані з відмовою від бронювання квитків, місць проживання та інших послуг;

документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відпочинку (оформлення візи, страхування, дозволи, збори тощо);

2) у разі відкликання держслужбовця, який вже перебуває на відпочинку, лікуванні:

втрати, пов’язані із заміною (поверненням) квитка або придбанням нового (у разі неможливості повернути попередній квиток) до місця проживання;

витрати за оплачені невикористані дні відпочинку, лікування в разі неповернення відповідних коштів постачальником послуг (втрати при частковому поверненні коштів), у тому числі за цивільно-правовими договорами.

Рубрика: Праця та соціальний захист/Оплата праці

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Оплата праці»