• Посилання скопійовано

Бронювання працівників: запитання-відповіді від Дії

Як підтвердити бронювання? Хто може бути уповноваженою особою? Чи втрачає після закінчення дії договору / рішення про критичність свої броні? Хто не зможе отримати послугу? Що таке Єдиний перелік?

Бронювання працівників: запитання-відповіді від Дії

Через сайт Дії можна подати списки військовозобовʼязаних працівників на бронювання, якщо ваша компанія визнана критично важливою для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань або для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення.

Алгоритм від Мінцифри ми наводили тут.

Але в процесі отримання послуги у роботодавців виникають різні запитання. Технічна підтримка Дії систематизувала їх та навела у вигляді відповідей на найпоширеніші з них. Про них поговоримо далі.

 

Як підтвердити бронювання?

Відповідно до порядку бронювання під час воєнного стану інформація про відстрочку від призову відображається в електронному військово-обліковому документі та є підтвердженням бронювання. Замовити військово-обліковий документ.

 

Хто може бути уповноваженою особою?

Уповноваженою особою є працівник, який авторизувався на порталі за допомогою електронного підпису юридичної особи.

 

Після закінчення дії договору / рішення про критичність компанія втрачає можливість бронювати працівників?

Так. Якщо закінчився термін договору або минув рік з дати визначення компанії критично важливою, доступ до послуги Бронювання працівників буде автоматично закрито.

 

Хто не зможе отримати послугу?

ФОПи та фізичні особи;

юридична особа, яку не включено до Єдиного переліку;

юридична особа, в якої закінчився термін дії підстави внесення до Єдиного переліку;

юридична особа, що припинила свою діяльність.

 

Що таке Єдиний перелік?

Єдиний перелік органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій для бронювання військовозобов’язаних – це перелік, куди держпосадовці вносять критично важливі компанії. Компанії з переліку зможуть бронювати працівників на порталі.

 

Який працівник не зможе бути заброньований?

Працівник, який:

  • не підлягає бронюванню (призовник, виключений / не перебуває / знятий з військового обліку, резервіст, має відстрочку, вже має бронювання);
  • молодший або старший за 18-60 років;
  • не працевлаштований в цій компанії;
  • немає даних у Реєстрі військовозобовʼязаних.

 

Чи можна забронювати працівника, в якого є відстрочка?

Ні. Люди, у яких є відстрочка, не можуть бути заброньованими.

 

Як компанія може бути внесена до Єдиного переліку?

Якщо в компанії є наказ визнання її як критично важливої, однак послуга досі недоступна, зверніться до відповідного державного органу, який цей документ видав. Їхня посадова особа внесе інформацію про вас у Єдиний перелік.

У послузі відображається неправильна кількість військовозобовʼязаних у компанії.

Інформація про кількість військовозобовʼязаних працівників компанії надходить із Реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів, а також від ПФУ.

Для актуалізації відомостей про працівників скористайтесь порталом електронних послуг ПФУ. У меню виберіть Комунікації з ПФУ – Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) – Повідомлення про зміни в трудових відносинах.

У повідомленні зможете подати відомості про прийняття працівника на роботу, переміщення його з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду, звільнення, поновлення на роботі, тимчасового припинення/відновлення дії трудового договору.

Упродовж двох днів дані оновляться, після цього спробуйте подати заяву на бронювання ще раз.

 

Чи можуть філії бронювати працівників?

Так. Якщо компанію визнали критично важливою, то працівників філії чи відокремленого підрозділу можна забронювати.

Заяву на бронювання працівників має підписати керівник філії та керівник юридичної особи.

 

Який термін опрацювання заяви на бронювання?

Для критично важливих компаній, установ – до 3-х днів;

Для державних органів – до 1 дня.

Від редакції. Це, звісно, не всі питання, які виникають на практиці.

Наведемо насвіжіші з них:

Є працівник-резервіст: чи можна забронювати в Дії, про це ми писали тут.

Звільнення працівників та вплив на квоту бронювання, про це вже є розʼяснення Міноборони.

Що робити, коли не підтягуються дані про новоприйнятих працівників у Дії для бронювання. Про це ось тут.

І наостанок – у Дії вже реалізований збільшений ліміт для бронювання комунальних підприємств. але кожному роботодавцю слід самостійно це перевірити. Про це ми писали тут.

***

Читайте також:

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»