Мінсоцполітики повідомляє, що у разі смерті працівника трудова книжка видається на руки його найближчим родичам під розписку або надсилається поштою на їх вимогу. У трудовій книжці померлого працівника у розділі "Відомості про роботу" і дати запису у графі 3 записується: "Роботу припинено у зв’язку зі смертю", далі - заповнюється графа 4 - зазначаються дата і номер наказу (розпорядження). Цей запис засвідчується у встановленому порядку.
Суми зарплати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я, інших соцвиплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім'ї, а у разі їх відсутності - входять до складу спадщини.
Роз'яснення щодо застосування цивільного права надає Міністерство юстиції України.
Крім того, Мін'юст забезпечує ведення Спадкового реєстру.
Питання щодо передачі власних речей працівника у разі смерті трудовим законодавством не передбачено (Лист Мінсоцполітики від 09.04.2013 р. №23/06/187-13).