Головна Усі новини Оподаткування ПДВ

Зробили помилку у Таблиці даних: як виправити?

Податківці розповіли, що при здійсненні помилок у поданій Таблиці даних слід подавати нову. Виправлення помилок в ній не передбачено

Податківці у підкатегорії 101.17 ресурсу "ЗІР" нагадали порядок подання Таблиці даних.

Так, за п. 29 Порядку №117 встановлено, що платник податку має право подати до ДФС таблицю даних платника податку (далі — Таблиця) за встановленою формою згідно з додатком 3 до Порядку №117.

У п. 32 Порядку №117 зазначено, що Таблиця із поясненнями розглядається комісіями регіонального рівня протягом п’яти робочих днів після дня її отримання.

Також визначено, що комісії регіонального рівня приймають рішення про врахування або неврахування Таблиці, яке протягом операційного дня стає доступним платнику податку в електронному кабінеті (п. 33 Порядку №117).

У рішенні про неврахування Таблиці в обов’язковому порядку зазначається причина такого неврахування (п. 34 Порядку №117).

Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок у Таблиці даних платника.

Однак платник після прийняття рішення комісіями регіонального рівня про неврахування Таблиці має право надіслати нову Таблицю з правильними даними.

 

***

Читайте також:

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Оподаткування / ПДВ
Теги:
ПДВ , Податкова накладна , Блокування ПН/РК

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?