• Посилання скопійовано

Лікарняні листи будуть в електронному реєстрі!

Держпідприємництво отримало доручення посилити контроль за обліком тимчасової втрати працездатності

Лікарняні листи будуть в електронному реєстрі!

Міністерству охорони здоров'я України за участю Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва та іншими зацікавленими органами доручено запровадити електронний реєстр (обліку) втрати тимчасової працездатності.

За результатами наради, що відбулася із зацікавленими центральними органами виконавчої влади, Голова Держпідприємництва Михайло Бродський заявив: «В разі введення електронного реєстру зникне необхідність виготовлення та закупівлі лікарняних листів, що дозволить зекономити бюджетні кошти».

Відтак, кожний лікар зможе отримати ключ доступу до бази даних зі своїм підписом. Лікар в реєстрі записує  дані хворого, строк непрацездатності та передає номер реєстраційного запису безпосередньо хворому. Відділ кадрів зможе перевірити правильність такого запису в реєстрі та виписати лікарняні у разі його наявності.

Як зазначив Михайло Бродський: «Нам вдалося домовитися про спрощення. Запускаємо систему електронного обліку лікарняних листів!».

Джерело: Державна регуляторна служба України

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Облік окремих операцій»