Головна Усі новини Держрегулювання Інше

Змінені правила розгляду скарг на держреєстраторів

Уряд вніс зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Уряд своєю постановою від 04.09.2019 р. №831 вніс зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

За повідомленням КМУ метою рішення є забезпечення прозорості процесу розгляду скарг у зазначеній сфері та удосконалення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України.

Це одна з перших ініціатив Уряду у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу, практична реалізація якої забезпечить спрощення процедури подання скарги, а саме створить можливість подання її не лише в паперовому, а й в електронному вигляді, удосконалить порядок розгляду скарги та оприлюднення рішень Комісії.

Зокрема, у разі подання скарги в електронній формі до скарги додаються копії передбачених Законами документів, виготовлені шляхом сканування, з обов’язковим накладенням скаржником або його представником кваліфікованого електронного підпису.

Постанова №831 набрала чинності з 5 вересня.

***

Читайте також: Уряд посилив боротьбу з рейдерством у сфері держреєстрації

Джерело
Урядовий портал
Рубрика:
Держрегулювання / Інше
Теги:
Відповідальність , Реєстрація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

Коментарі: 0

Новини по темі

Консультації по темі

Хочете отримувати

найважливіші новини від «Дебету-Кредиту»?