Головна Усі новини Тематичні розсилки Звітність

«Бланки і звітність» №21(51) | 25.11.2019 р.

П'ятдесят перший лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню

Це – двадцять перший  з початку 2019 року (і п’ятдесят перший загалом) лист тематичної розсилки «Дебету-Кредиту», яка присвячена виключно звітності та звітуванню. З часу написання попередньої розсилки минуло два тижні. За цей час сталося чимало, тож є про що розповісти. А саме:

  • проінформуємо, що профспілки проти скасування Держстатом ф. №7-тнв;
  • поговоримо про правила подання скарги на постачальника, який не зареєстрував ПН;
  • розкажемо, як заповнити розділ 3 ф. №20-ОПП;
  • з’ясуємо, які зміни готуються в ДПС щодо правил взяття на облік платників податків;
  • розповімо, що декларацію матеріально-технічної бази тепер можна подавати онлайн;
  • нагадаємо, що до 1 грудня слід подати до військкомату дані про автотранспорт та списки допризовників.

Гарного Вам читання!

***

 

Декларацію матеріально-технічної бази тепер можна подавати онлайн
Окремі територіальні органи Держпраці надають адміністративну послугу з реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в електронному вигляді через Єдиний державний портал адміністративних послуг.

Декларація в електронній формі подається суб’єктом господарювання через особистий кабінет шляхом заповнення шаблону, на який накладено електронний цифровий підпис суб’єкта господарювання.

Після підтвердження процедури реєстрації обрати «Послуги онлайн» – «Безпека та захист» – «Роботи підвищеної небезпеки» – «Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці» – «Замовити послугу».

 

Профспілки проти скасування Держстатом ф. №7-тнв
Федерація професійних спілок України нагадала, що Держстат наказом з 1 січня 2020 року скасовує звітність про травматизм на виробництві.

Зазначена форма державного статистичного спостереження регламентована законом про охорону праці та ратифікованою Україною Конвенцією Міжнародної організації праці (МОП) №160. Крім того, вона має погоджуватись з Держпраці, профспілками та Фондом соціального страхування, як це передбачено Генугодою на 2019-2021 рр.

«Профспілки з цим категорично не погоджуються, – зазначив голова СПО об’єднань профспілок, голова ФПУ Григорій Осовий. – Це все одно, що мати вуха, а не мати очей. Тому наша вимога – відновити збір інформації про нещасні випадки на виробництві. А також до кінця року спільно з Держпраці, СПО профспілок і ФСС напрацювати оновлену форму державного статистичного спостереження та затвердити її».

«В іншому випадку ми оскаржимо рішення Держстату і відповідно з нашими повноваженнями, направимо відповідне звернення до МОП», – підкреслив профспілковий лідер.

 

Постачальник не зареєстрував податкову накладну: як поскаржитися покупцю до ДПС?
Київські податківці наголосили, що у разі нереєстрації ПН в ЄРПН покупець не має права на податковий кредит за нею, але має право подати скаргу на постачальника. Наразі заява зі скаргою подається за формою згідно з додатком 8 до такої декларації з ПДВ.

У відповідних його графах покупцю необхідно вказувати показники, що підтверджуються первинними документами, копії яких додаються до Заяви, а також опис порушень продавця. Зокрема, слід зазначити номер і дату первинного документа щодо  факту сплати податку у зв’язку з придбанням товарів/послуг, або факт отримання/повернення таких товарів/послуг.

 

Нові правила подання ф. №20-ОПП та інші зміни до порядку обліку платників податків: проект Мінфіну
11 листопада 2019 року ДПСУ повторно оприлюднила доопрацьований проект наказу Мінфіну «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів» (завантажити).

Зокрема, передбачається:

  1. Встановлення порядку взяття на облік в контролюючих органах іноземних компаній, організацій, які не підлягають реєстрації (акредитації) в Україні, не мають майнових прав на нерухомість та землю в Україні та відкривають рахунки в банках України.

  2. Зміни у підставах для взяття на облік договору про спільну діяльність є прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію уповноваженої особи платником ПДВ або платником акцизного податку.

  3. Уточнення порядок обліку в контролюючих органах фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність.

  4. Удосконалення порядку подання повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за ф. № 20-ОПП.

  5.  Затвердження оновлених форм № 1-ОПП (Завантажити), № 1-РПП (Завантажити), № 5-ОПП (Завантажити), № 11-ОПП (Завантажити), № 8-ОПП (Завантажити).

 

Як заповнити розділ 3 ф. №20-ОПП: роз'яснення від ДПС
Розділ 3 Повідомлення за формою №20-ОПП заповнюється так:

  • при першому наданні – зазначаються всі об’єкти оподаткування;

  • при наступному поданні – зазначається новий об’єкт оподаткування або об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.

Графа 2 «Код ознаки надання інформації» має значення:

  • 1 – первинне надання інформації про об’єкти оподаткування;

  • 3 – зміна відомостей про об’єкт оподаткування;

  • 6 – закриття об’єкта оподаткування.

При поданні інформації про новий об’єкт оподаткування у графу 2 «Код ознаки надання інформації» вноситься значення «1 - первинне надання інформації про об’єкти оподаткування».

У разі зміни відомостей про об’єкт оподаткування (зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об’єкта оподаткування, зазначається оновлена інформація про об’єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни, та у графу 2 «Код ознаки надання інформації» вноситься значення «3 - зміна відомостей про об’єкт оподаткування». Про це докладніше читайте у нашій новині.

 

І наостанок – дві аналітики від редакції
Чи поширюється обов’язок подання списків допризовників на фізосіб-роботодавців? Чи потрібно подавати пусті списки, якщо на підприємстві не має працівників-допризовників? Чи ведеться військовий облік фізособами, з якими укладено договір ЦПХ? Якщо список потрібно було подати, але не подали – яка відповідальність? Про це все ми писали тут.

Коли та в які строки слід повідомляти військкомати про автотранспорт, а коли цього не треба робити? Яка відповідальність чекає на підприємства за неповідомлення? Про це ми розповідали ось тут.

***

 

Наразі це все.
Більше новин на тему звітності ви знайдете тут, консультацій – ось тут, а бланки та податковий календар на грудень – у спеціальному розділі нашого сайту blank.dtkt.ua

До зустрічі!
Ваш «Дебет-Кредит»

Доступ до повного тексту цієї новини можливий лише для передплатників пакетів «Експерт», «Профі» та «Тематичні розсилки від редакції». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, перейшовши за посиланням;  вартість мінімального пакету «Тематичні розсилки» становить лише 59 грн на місяць.

Дякуємо за розуміння.

Автор:
«Дебет-Кредит»
Рубрика:
Тематичні розсилки / Звітність
Теги:
Бланки , Електронна звітність , Звітність , Податкова звітність , Статистична звітність , Фінансова звітність , Декларація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції.

Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!

Коментарі: 0

Новини по темі